Biuro Obsługi Klienta

MARSOFT S.A, ul. Głogowa 2A 21-040, Świdnik

  • tel. 81 443 90 90 (bezpłatny dla abonentów telefonii MARSOFT)
  • e-mail: bok@marsoft.pl

Czynne od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00

Formularz kontaktowy

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Serwis / Dział techniczny

  • tel. 81 443 90 91 / tel. kom: 606 625 704
  • e-mail: serwis@marsoft.pl

Czynne od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 18:00

Awarie i problemy techniczne z usługami w godzinach pracy BOK należy zgłaszać tylko i wyłącznie pod numer stacjonarny: 81 443 90 91

Numer serwisowy – weekendy i święta: kom: 606 625 704 – czynny w weekendy w godzinach: 10:00 – 16:00.

W pozostałych godzinach prosimy o kontakt SMS w którego treści należy umieścić: ID klienta, ulicę z numerem bloku i mieszkania, a także krótką informację o tym co się dzieje.

Biuro MARSOFT S.A

  • tel. 81 443 90 00
  • fax. 81 443 90 01
  • e-mail: biuro@marsoft.pl

Czynne od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 – 15:00

Adres rejestracji spółki: MARSOFT S.A. ul. Głogowa 2A, 21-040 Świdnik

NIP: 712-294-80-34

Konto bankowe: Wpłaty za usługi telekomunikacyjne należy dokonywać na indywidualny numer konta – do odczytania w systemie e-BOK