Biuro Obsługi Klienta
MARSOFT S.A, ul. Głogowa 2A 21-040, Świdnik
- tel. 81 443 90 90 (bezpłatny dla abonentów telefonii MARSOFT)
- e-mail: bok@marsoft.pl
Czynne od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00
Formularz kontaktowy
Serwis / Dział techniczny
- tel. 81 443 90 91 / tel. kom: 606 625 704
- e-mail: serwis@marsoft.pl
Czynne od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 18:00
Awarie i problemy techniczne z usługami w godzinach pracy BOK należy zgłaszać tylko i wyłącznie pod numer stacjonarny: 81 443 90 91
Numer serwisowy – weekendy i święta: kom: 606 625 704 – czynny w weekendy w godzinach: 10:00 – 16:00.
W pozostałych godzinach prosimy o kontakt SMS w którego treści należy umieścić: ID klienta, ulicę z numerem bloku i mieszkania, a także krótką informację o tym co się dzieje.
Biuro MARSOFT S.A
- tel. 81 443 90 00
- fax. 81 443 90 01
- e-mail: biuro@marsoft.pl
Czynne od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 – 15:00
Adres rejestracji spółki: MARSOFT S.A. ul. Głogowa 2A, 21-040 Świdnik
NIP: 712-294-80-34
Konto bankowe: Wpłaty za usługi telekomunikacyjne należy dokonywać na indywidualny numer konta – do odczytania w systemie e-BOK